یاد و رسم زندگی ..

افراد ساکت -حقیقتا- پر سر و صدا ترین افکار را دارند ..

یاد و رسم زندگی ..

افراد ساکت -حقیقتا- پر سر و صدا ترین افکار را دارند ..

تعطیلات و بی حوصلگی های همیشگی ش!

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۰ ب.ظ

قبلن فکر می کردم وقتی حوصله ندارم و عصبانیم چاره اش خوندن کتاب می تونه باشه،البته یکی از راه حل ها!

فکر نمی کردم که حتی خوندن کتاب هم نیاز به حوصله و سرحال  بودن و دل خوش داشتن داره!

چقدر بیکاری بده!

چقدر دوران امتحان ها بهتر بود!

ادم انگار اون دوران بیشتر حال انجام کارهای مورد علاقه اش رو داره،انگار بیشتر فکر کار می کنه!

شدم یه ادم بی حال و بی حوصله که کلی کار جلو چشاش هست ولی سمت هیچکدوم نمیره!

دیگه از وبگردی هم حالم بهم می خوره!

خیلی وقته خبر خوش نمی شنوم، دلم یه خبر خیلی خیلی خوب می خواد تا بلند شم از جام!



  • م.ح.

نظرات  (۱)

من اما خیلی آروم تر و خوش حال تر م ،
به دوست داشته هام میرسم سر فرصت !
اون موقع از استرس در شرف موت بودم .
چه ایام بدی بود امتحانای آخر این ترم .
پاسخ:
منم مث تو فکر میکردم ولی در عمل چیز دیگه ای بود.
انگار باید حتما لای منگنه باشم ...
چقدر خوب که خوشحال و اروم هستی،
 
این ترم خیلی بیخود بود، خدا رو شکر که تموم شد.
بدترین ترم عمرم با کمترین تعداد واحد گرفته شده!
تابستون بهترین فرصت واسه رسیدن به خواسته هاست ولی دل خوش هم میخواد. حتی رسیدن به علاقه هم حوصله میخواد و من اینو نمیدونستم !
با همه این وجود و نمره های چرت داده شده، الک صنعتی حالمو جا اورد هرچند اونم نمره چرتی بود.
بنده خدا چه فکرایی که راجع بهش نکردم با این نمره ندادنش !:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی