یاد و رسم زندگی ..

افراد ساکت -حقیقتا- پر سر و صدا ترین افکار را دارند ..

یاد و رسم زندگی ..

افراد ساکت -حقیقتا- پر سر و صدا ترین افکار را دارند ..

رجب

چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۵۴ ب.ظ

امام کاظم علیه السلام فرمودند:

رجب نهر فی الجنه اشد بیاضا من اللبن و احلی من العسل فمن صام یوما من رجب سقاه من ذلک النهر.


رجب نام نهری است در بهشت از شیر سفیدتر و از عسل شیرینتر، هرکس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد خداوند از آن نهر به او می نوشاند.


منبع--> من لا یحضره الفقیه،ج2،ص56،ح2

  • م.ح.

نظرات  (۱)

  • مریم ام اف تی
  • چه ماهی 
    چه شبی
    چه دوستی دارم که واسم دعا میکنه و واسش دعا میکنم

    پاسخ:
    هنوز اول ماهه...
    تا اخرش وقت داری حسابی دعام کنی ;)

    دوست دارم  :**

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی