یاد و رسم زندگی ..

افراد ساکت -حقیقتا- پر سر و صدا ترین افکار را دارند ..

یاد و رسم زندگی ..

افراد ساکت -حقیقتا- پر سر و صدا ترین افکار را دارند ..

انرژی مثبت

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۰۷ ب.ظ

جدیدن ها بیش از پیش استرسی شدم، دیگه انرژی مثبت کمتر دارم. اگر هم کسی بهم اعتراضی نمی کنه ولی خودم متوجهش هستم...

تحملم کم شده، به حدی که طاقت فکر کردن به احتمال اینکه ممکنه بهترین ارزوم براورده نشه رو ندارم. امروز وقتی یکی بهم گفت کاش این ارزوی تو براورده نشه، مثل قبل حاضر نبودم بهش فکر کنم که نشه! واسه همین کلن تصمیم دارم از یه سری فشارها فرار کنم که میدونم غلطه و راهش فرار نیست ولی فعلن نیاز به ارامش دارم.

نمیخوام مدتی به نشدن ها فکر کنم...

هرچیزی اگه اون بخواد میشه،کافیه راضیش کنم همین....


می خوام از فکر به فشار دور جدید درس ها فرار کنم، فشار فکر به نشدن ها، از هرچی نون نفی هست فرار کنم...

شاید راه خوبش یه هدیه مثل کتاب باشه.کتابی که تشویقم کنه به خوندن کلی کتاب دیگه.

شما اگه می خواستین به خودتون کتاب هدیه بدید،چی می دادین؟

  • م.ح.

نظرات  (۳)

کنار رود پیدرا نشستم و گریستم .
پائلو کوئیلو .

البته من اینو اول دبیرستان خوندم حال خوبی مترتب شد .
شاید الان این نتیجه رو نده .. !
اخمخ!همون که دو ماهه بهت دادم بهترین کتابیه که میتونی الان بخونیش 
:@
نمیخونی بده خودم برای بار چندم بخونمش!!
پاسخ:
اون واسه تابستون خوبه، تو عید تا یه حدی خوندمش ولی نتیجه گیری کردم که تابستون بخونم بهتره، می خوام قبلش راجع به ملاصدرا بخونم بعد...

فکر نکن به این زودیا به دستت می رسونمش ;)

اخمخ هم خواهرته :p
یا مَنْ یُعْطى‏ مَنْ سَئَلَهُ، یا مَنْ یُعْطى‏ مَنْ لَمْ یَسْئَلْهُ وَ مَنْ لَمْ یَعْرِفْهُ‏ 

 تَحَنُّناً مِنْهُ..

پاسخ:
؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی