یاد و رسم زندگی ..

افراد ساکت -حقیقتا- پر سر و صدا ترین افکار را دارند ..

یاد و رسم زندگی ..

افراد ساکت -حقیقتا- پر سر و صدا ترین افکار را دارند ..

یادگار(1)

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱ ب.ظ


یک سال بود دلم هوای اون اشتیاق و هیجانی رو می کرد که اون روز زمستونی سر کلاس دکتر ارس داشتم،


خبری هم که امروز شنیدم هیچ کم از اون روز نداشت. حالتی که می خواستم فریاد بزنم از خوشحالی مثل اون روز با این تفاوت که ایندفعه مائده ای نبود که بخواد همراهی کنه، من بودم تنها...!


امروز هم از اون روزایی هست که اصرار به ثبتش دارم. یکی دیگه از اتفاقات مهم زندگیم..... :-)


بیست و نهم- فروردین-هزاروسیصد و نود و سه

  • م.ح.

نظرات  (۲)

مائده اینجاس ..
چی شنیدی ؟

دکتر نبود ارس که !
پاسخ:
فعلن نمی گم!
هیجانش به شنیدنه،باید بشنوی !

خب ارس خالی به زبونم نمیومد :)
محیااااایی...
خواهر مهربونم....
مزسی از این همه محبت ات...............
اصن ذوق گفتنش به تو یه حالی بودا... نیومدی ببینیم همو تو عید... دیگه من نمیدونم. خودت باید جور کنی بیای دیکه
دهه.... :ایکس
پاسخ:
حس م شبیه اون لحظه ای بود که همیشه تصور می کردم اگه یه روزی یه دختری بیاد رسول ما رو ببره با خودش من اون روز  دق می کنم!

ولی اون ذوق ه که بهت گفتم به حدی بود که حتی یاد اون خبر بهم انرژی میده !

من که گفتم خبرم کن بیام یه روزی که سرت خلوت تر شد.
خیلی حرف دارم باهات،خیلی!!

برات بهترین ها رو ارزو می کنم، از اون روز تو شدی پایه ثابت دعاهام، ایشالا یه عمر کنار هم شاد و خوشبخت زندگی کنین،
همون زندگی ای که دوست داشتی، پر از رشد معنوی و کمال.
 :_***
:))


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی