یاد و رسم زندگی ..

افراد ساکت -حقیقتا- پر سر و صدا ترین افکار را دارند ..

یاد و رسم زندگی ..

افراد ساکت -حقیقتا- پر سر و صدا ترین افکار را دارند ..

زبون شیرین تودشکی :)

يكشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۲۸ ب.ظ

راه افتادن در صحبت به زبون تودشکی هم مصیبتی ه!!

تودشکیا خیلی با احساس و مهربونن، ادم دلش میخواد به همشون بگه که چقد دوسشون داره! :)

ولی وقتی فارسی و تودشکی با هم اشتباه گرفته میشن، خیلی خنده دار میشه! مثلا میای به یکی به تودشکی ابراز علاقه بکنی، اون بنده خدا هم با فرض اینکه تو فارسی بلدی برخورد میکنه و ناراحتی (البته به عقیده من خنده) از جایی شروع میشه که یه عبارتی به فارسی فحشه و به تودشکی ابراز علاقه... :))


  • م.ح.

نظرات  (۲)

اخی !
تودشک من ! 
امسال رفتی ولایت؟
یاد گرفتی حرف بزنی تودشکی؟
پاسخ:
من هر سال ابراز ارادت میکنم به ولایت;)
فقط یه روز اونجا بودم !
بلد بودم تا حدی ولی امسال اهالی اونجا داشتن دستور زبانش رو یادم میدادن که انصافن سخت بود!
تازه می گفتن زبونشون 80،90 درصد با زبون زرتشتی یکی ه !!!:))
خیلی هم یادت کردم.یادته پارسال اونجا بودم،ازم عصبانی بودی که انتن نمیداد؟ ;)
خدا شما رو از تودشک و تودشک رو از شما نگیره!:))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی