یاد و رسم زندگی ..

افراد ساکت -حقیقتا- پر سر و صدا ترین افکار را دارند ..

یاد و رسم زندگی ..

افراد ساکت -حقیقتا- پر سر و صدا ترین افکار را دارند ..

ما شش نفر !

چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۲۴ ب.ظ

از سال اول توی دانشگاه یه حس غریبی داشتم با بچه ها، درس ها، فضای دانشگاه و طرز فکرهایی که اصن شبیه من نبودند، حتی خودشون هم شبیه هم نبودند...رفته رفته این حس کمرنگ شد یا بهتر بگم شاید فراموش شد. ترم 3 به اوج خودش رسید و غیرقابل تحمل شد اما باز هم با وجود دوستای نزدیکم تحمل کردم.

کلا فکر می کردم من و فقط دو نفر دیگه ناخالصی های این رشته و این دانشگاه هستیم و همیشه از یه عده می ترسیدم، یه عده که تو تصور من فقط یه کتاب بزرگن که فقط یه موضوع رو دنبال میکنن و اون فقط فیزیک و ریاضیه که هیچوقت سمتشون نخواهم رفت!

مدت نه خیلی زیادی هست که با سه نفر دیگه از جنس خودم آشنا شدم یه جورایی ناخالصی به تعبیر خودم : )


بعد 3 سال از این دوران دانشجویی که باید بهترین دوران باشه، یه پیک نیک فوق العاده امن و اروم و هیجان انگیز و خوشمزه رو با این پنچ نفر تجربه کردم. حالا دیگه باید بگم ما 6 نفر به جای ما 3 نفر..... 


  • م.ح.

نظرات  (۴)

  • زهرا . ثـــــــــــ
  • چقدر این عکسه خوووبه ! : )
    _ منم حس مشابهی داشتم ، البته پیدا کرده بودم آدمهایی که شبیه کتاب نبودند ، اما خب خیلیاشن دغدغه های مذهبی من رو نداشتن و این جالب نبود !
    ترم پیش اون روز که رفتیم انقلاب کتاب شعر خریدیم حس م مشابه متن ت شد ! : ) _
    پاسخ:
    دغدغه مذهبی، درسی، فکری، تفریحات، کارهای حاشیه ای، همه و همه ....
    من زیادی مطلق حرف زدم، هستن این ادما ولی متاسفانه من هنوز کشفشون نکردم...
    از طرفی بعضی ها هم هستن که می دونم به لحاظ فکری شبیه من هستن ولی یه سری محدودیت هایی که باید باشه اجازه هم صحبتی نمیده ! 
    به همین جهت میگم ما شش نفر چون این شش نفر محدودیت در صحبت کمتر دارن...
    انقلاب، پیاده رفتن ها، شناختن شما .. چه خاطره های خوبی شدن از این 3 سال ! :)
    اساسا چرا این پارکا سرویس بهداشتی درست حسابی ندارن ؟؟؟
    مسئولان پاسخ گو باشن خب.. هوا سرده ! لازم میشه !
    پاسخ:
    ببین سعی کن به راه های دیگه فکر کنی...
    بلاخره این تبعیض ها تو کوچیکترین مسایل هم میتونن خودشونو نشون بدن...
    انگار این فقط اقایونن که سرویس بهداشتی لازم میشن!!
    اخی !‌
    شاد باشین همیشششه :*
    پاسخ:
    ممنونم مریم جونم.
    ولی حیف اون شادی که دیر بدست اومد و زود از دست رفت!
    اگه خدا شماها رو هم ازم بگیره چیکار کنم.
    میترسم مریم :(
    پیشم باش همیشه ...
    هستیم بیخ ریشتان :ایکس 
    پاسخ:
    با من بی کس تنها شده یارا تو بمان...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی