یاد و رسم زندگی ..

افراد ساکت -حقیقتا- پر سر و صدا ترین افکار را دارند ..

یاد و رسم زندگی ..

افراد ساکت -حقیقتا- پر سر و صدا ترین افکار را دارند ..

دوست داشتن را دوست دارم!

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۵۱ ب.ظ


عشق در لحظه پدید می آید؛ دوست داشتن در امتداد زمان.این، اساسی ترین تفاوت میان عشق و دوست داشتن است. عشق معیارها را در هم می ریزد؛ دوست داشتن بر پایه ی معیارها بنا می شود. عشق فوران می کند چون آتشفشان و شُرّه می کند چون آبشاری عظیم؛ دوست داشتن جاری می شود چون رودخانه ای بر بستری با شیب نرم. عشق ویران کردن ِ خویشتن است؛ دوست داشتن، ساختنی عظیم.

نادر ابراهیمی | آتش بدون دود


از کتاب های نادر ابراهیمی این یکی رو همیشه به خاطر طولانی بودنش سمتش نرفتم هرچند قبلا یه تیکه های قشنگی رو ازش دیده بودم ، ولی با خوندن این قسمت ترغیب شدم برم سمتش....

  • م.ح.

نظرات  (۱)

شاعر میگه : " عشق است بلای من و ... من عاشق عشقم .. " !

من که میدونی اهل این سوسول بازیا نیستم ولی شاعر خوب گفته :پی
پاسخ:
شاعر بیخود گفته....
هرچی میکشیم از این لغته!
گفتم دوست داشتن رو دوست دارم.
عشق فقط یه جوشششه که زود می خوابه!
دیدم که میگم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی