یاد و رسم زندگی ..

افراد ساکت -حقیقتا- پر سر و صدا ترین افکار را دارند ..

یاد و رسم زندگی ..

افراد ساکت -حقیقتا- پر سر و صدا ترین افکار را دارند ..

مستند ظهور

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶ ب.ظ

بالاخره موفق شدم ترسم از دیدن مستندها رو کنار بذارم و چندتا از اون ها رو دیدم!


من چیزی به شما می گویم که هیچ پیامبری به قومش نگفته...بدانید که او یک چشم دارد.

حضرت محمد(ص)

که حقیقتا مبنای این مستندها رو این جمله به خوبی می گه! نمادهای استفاده شده تو کارتون ها و اطراف ما...

تنها فضایی که حس میکنم به نسبت البته نه کامل، بتونم راحتتر در مورد محتوای این فیلم صحبت کنم همین جاست.

 من قبلا از دجال خیلی کم شنیده بودم اما این فیلم با زبون قابل فهم داره اون و اهداف فراماسونها رو برای ظهور دجال میگه!

میگه هدف اصلیشون تلقین ما از طریق کنترل ذهن ه تا فساد رو در جامعه گسترش بدن چون جامعه ای که از فساد پر بشه حکمرانی درش راحتتره! که هر روز این فساد داره بیشتر و بیشتر میشه متاسفانه...طوری که انقدر همه جا رو از نماد دجال پر میکنن و وارد زندگی ما میکنن که همه جا به چشممون بخوره یعنی به قولی دارن مقدمات ظهورش رو اماده میکنن اما ما هم انقدر مصمم و پیگیر شیوه ای رو به کار میگیریم برای ظهور اماممون؟!؟!

خودمو میگم که حتی نتونستم حریف 3و4 نفر بشم و یه متن خیلی ساده رو از امام زمان سر هفت سین بذارم! درحالیکه فکر می کردم کار سختی نباشه!


یه جا نشون میداد قسمتی از کارتون دامبو و دوست موشش رو که بین بچه ها محبوبه... توی اونجا هم از این نماد استفاده شده ، خب من که 20 سالمه تازه الان دارم با این نمادها اشنا می شم ولی اون بچه چی می فهمه که شاید بعدش هم 

ناخواسته اون نماد براش جذاب بشه و ازش تو نقاشیهاش استفاده کنه و این نمادها همینطور تو ذهن ما بزرگ و بزرگتر می شن!


یه مطلب جالبی هم نوشته بود که گرچه شاید فکر بشه به این موضوع ربطی نداره ولی داره اما هنوز اونقدری 

از مستند جلو نرفتم که کامل بفهممش!

مطلب این بود که می گفت دلیل معماری خاص مساجد اینه که 

اشکال گنبد و هشت وجهی بسته به نوع فعالیت انسانی که در این ساختارها انجام میشه،

انرژی مثبت یا منفی دارند!



  • م.ح.

نظرات  (۲)

یه بار به طور اتفاقی قسمتی از یکی از این مستندا رو  دیدم
چون پی اش رو نگرفتم و مطالعه ای نداشتم تو این زمینه حق نظر دادن ندارم
اما الان که اینو خوندم یه سوال واسم پیش اومد
ببین مگه نماد ها و علامت ها تا زمانی که به معنا یا مفهومی نسبت داده نشدند به طور مستقل معنی میشن؟
یعنی میگم منه نوعی ای که نمیدونم علامت دجال
«یک چشم » هست و یه مرحله بالاتر اصلا نمیدونم دجال کی هست و قراره چیکار کنه دیدن علامت های اون گوشه و کنار فیلم هام چه تاثیر روحی ای میتونه داشته باشه ؟
البته باز میگم ! نه روان شناسی خوندم نه این مستند ها رو کامل دیدم !
پس فعلا جز پیگیر شدن حق کار دیگه ای رو ندارم ! اصن ندید بگیر سوالمو ! :))
ولی از الان اینو بت میگم حسینی خانم !
نبینم به همین مستند ها کفایت کنی ها !
هنر روح انسان رو به هر جا که بخواد میکشونه !
تو باید کلاس های مهدویت رو هم چاشنی اش کنی ها
برنامه یونی ات رو واسم بفرس یه روز قرار بذاریم بریم سراغ کلاس
پاسخ:
منم مثل خودتم، نمی دونستم و هنوز هم چیز زیادی نمیدونم چون کامل ندیدمشون!
اما من شاکی ام از اینکه چرا ما باید تازه الان اینو بفهمیم و بدتر اینکه به اون ها اجازه داده شده یا بهتر بگم 
اینطور که این مستندها نشون میدن ، اونا از ما تو تبلیغات واسه ظهور دجال جلوترن و دارن همه رو اماده میکنن!
قطعا هم من میدونم هم بقیه که امام زمان ظهور خواهد کرد اما انقدری که اونا دارن تلاش میکنن ما هم تلاش می کنیم؟!
ولی باید این اطمینان رو همگانی ترش کرد تا اونا دیگه نتونن اینطور گستاخانه برن جلو و فساد همه جا رو پر کنه!
برای مسئله مهدویت فعلا تا قبل از تابستون ترجیح میدم کتاب بخونم .
اما واسه کلاسایی که گفتی باشه بعد از حذف و اضافه می فرستم....
الان انقدر اوضاع خرابه واسه واحدها که میشه گفت فقط 9 واحد تو برنامه قطعیه!!
بعدش هم اون فقط منم که می تونم بگم مفتح نه اینکه تو بگی حسینی...اصن بگی تودشکی بار صمیمیتش از محیا هم بیشتره :))


چشم ! اصن تودشک خوبه؟ توده چطوره؟
الان میفهمم حالتو.
غیرتت زده بالا
به سیب زمینی بودن خودمون پی بردی...
اصن من هم سر همین حس ام شروع کردم به خوندن
همینش هم کلی جلویی محیایی
دست مارم بیگیر ننه

پاسخ:
من نخوام واسم اسم بذاری کیو باید ببینم اخه!توده رو دوقلوها یادت دادن دیگه! همون اسم گذاریهات تو وایبر واسم بسه!
والا !
هان همینه غیرت ... خوب گفتی.
جلو کدومه؟! هرچی جلوتر میرم حس میکنم یه ادم عقب مونده ای بیش نبودم و نیستم ... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی