یاد و رسم زندگی ..

افراد ساکت -حقیقتا- پر سر و صدا ترین افکار را دارند ..

یاد و رسم زندگی ..

افراد ساکت -حقیقتا- پر سر و صدا ترین افکار را دارند ..

چقدر بهانه های زیادی برای شاد بودن وجود داشتند و دارند ولی ازشون بی خبر بودم!


توی فضاهای دانشگاهی که خیلی از نمازخون ها رو بی نماز می کنه و خیلی از بی نمازها رو نمازخون، بچه هایی رو می بینم که همیشه 5 دقیقه قبل از اینکه اذون رو بگن اصرار دارن سریع خودشون رو به نمازخونه برسونن که به نماز جماعت برسنن...

از تعریف کردن این موضوع برای هرکسی لذت می برم، اصلن دوست دارم هرکی رو که می بینم واسش تعریف کنم! :)


دیروز که نمره های آز ماشین آپلود شده بود، خونه یکی از دوستام بودم و با هم دیدیم نمره ها رو...

اما انقدر مسخره بازی درآوردیم و خندیدیم که به کل حواسم نبود من با این نمره است که می تونم این درس رو پاس کنم! :))

آخه مسلمون این 0.25 نمره جوهر حروم شده هم نمی شه، نمره حضور سر امتحان که اصن جای خودش! :@


هر روز که می گذره به این تئوری پدر نزدیکتر می شم..." این فرمول هایی که ما به زور می فرستیم تو حافظمون هر چقدر هم که ذهن رو باز کنه، اونقدری که درس های علوم انسانی به درد زندگیمون می خوره اینا به درد نمی خورند! "






  • م.ح.

نظرات  (۱)

یادته روز اول که نمیدونستی طرف کلا فرمون زندگیشو چرخونده سمت مسجد و نماز اول وقتو اینا چقد عصبانی بودی واسه اون حرکتش سر کلاس الک 2 ؟ :)))

ایمیلت به تی ای ماشین !!!! =))


پاسخ:
نگو هنوز که هنوزه از اون طرز فکر پوسیده م حالم بد میشه!!
ایمیل! حرف حق رو باید گفت، هرجور میخواد برداشت کنه از ایمیل!
ولی بساط شادی ما رو پهن کرد !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی