یاد و رسم زندگی ..

افراد ساکت -حقیقتا- پر سر و صدا ترین افکار را دارند ..

یاد و رسم زندگی ..

افراد ساکت -حقیقتا- پر سر و صدا ترین افکار را دارند ..

وربیع(2)

سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۲۷ ب.ظ

اینم از دومین ربیع...

و هم چنان خبری نیست که نیست...

نمی دونم قراره چندتا دیگه ربیع بیاد و بره ، ولی من هنوز روی حرفم هستم. 

من هستم ...

من برنمی گردم، هنوز که هنوزه اون روز با تمام جزئیات بدون حتی دقیقه ای کم و کاست تو یادم هست و می مونه،پس من برنمی گردم!

می خوام بگم خدا حتی اگه همه درها رو به روم ببندی و بگی نه، حتی اگه به این زودیا با دلم راه نیای، در هر صورتی من بازم برنمیگردم و دست بردار نیستم. بالاخره یه راهی پیدا میکنم که نظرتو عوض کنم،اما من بی خیال نمیشم. به این زودی هم دست ازت نمیکشم. در حال حاضر فقط خودت میدونی من چی می خوام و چمه؟! پس هرکار بکنی، اخرش دست به دامن خودت میشم. پس قبول کن زودتر. من همون بنده لجبازتم.....

من برنمیگردم... هرچی هم بگی یا بگن، من رهاش نمی کنم.من سر حرفم و راهم هستم!


  • م.ح.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی